Herzlich willkommen

Bei der Baasch-Medicus-Stiftung! Hier finden Sie Hinweise über den Hintergrund und die Tätigkeit unserer Stiftung. Sie vergibt Preise für besondere Leistungen im Bereich der Neurologie. Sie geht auf den Neurologen Ernst Baasch und auf die Mäzenin Lotte Medicus zurück. Falls Sie Unterstützung durch unsere Stiftung suchen, steht Ihnen auf dieser Webseite das nötige Gesuchsmaterial zur Verfügung. 2012 Basch-Medicus-Stiftung.

OVERVIEW

The web site b-m-stiftung.ch presently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have parsed zero pages inside the web page b-m-stiftung.ch and found one website referring to b-m-stiftung.ch.

B-M-STIFTUNG.CH TRAFFIC

The web site b-m-stiftung.ch is seeing fluctuating quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for b-m-stiftung.ch

Traffic ranking (by month) for b-m-stiftung.ch

Traffic ranking by day of the week for b-m-stiftung.ch

LINKS TO B-M-STIFTUNG.CH

SSW Schumacher Scholl Walter Rechtsanwälte

Usteristrasse 19, 8001 Zürich, Schweiz. Als erfahrene Rechtsanwälte bieten wir Ihnen ein.

WHAT DOES B-M-STIFTUNG.CH LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of b-m-stiftung.ch Mobile Screenshot of b-m-stiftung.ch Tablet Screenshot of b-m-stiftung.ch

B-M-STIFTUNG.CH SERVER

Our crawlers caught that a lone root page on b-m-stiftung.ch took one thousand and forty-seven milliseconds to download. Our crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider b-m-stiftung.ch not secure.
80.74.146.140

We found that b-m-stiftung.ch is operating the Apache os.

Herzlich willkommen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Bei der Baasch-Medicus-Stiftung! Hier finden Sie Hinweise über den Hintergrund und die Tätigkeit unserer Stiftung." I noticed that the web page stated " Sie vergibt Preise für besondere Leistungen im Bereich der Neurologie." They also said " Sie geht auf den Neurologen Ernst Baasch und auf die Mäzenin Lotte Medicus zurück. Falls Sie Unterstützung durch unsere Stiftung suchen, steht Ihnen auf dieser Webseite das nötige Gesuchsmaterial zur Verfügung." The meta header had Baasch-Medicus-Stiftung as the first optimized keyword. This keyword is followed by Baasch Medicus Stiftung, Basch, and Baasch which isn't as important as Baasch-Medicus-Stiftung. The other words b-m-stiftung.ch uses is Medicus. Stiftung is included and will not be understood by search parsers.

SEE SIMILAR WEB PAGES

3 Word Diary

Tuesday, April 18, 2006. Monday, April 17, 2006. Sunday, April 16, 2006. Monday, April 03, 2006. Sunday, April 02, 2006. Saturday, April 01, 2006. From today; four words. Tuesday, March 28, 2006. Monday, March 27, 2006. Friday, March 24, 2006. Thursday, March 23, 2006.

Stupid Things and other crap.

During the decade that was my twenties i worked in nearly a dozen clubs. When i was at my very last club i was FIRED for keeping an anonymous blog about my experiences. Am i Famous Now? The Girl Next Door. Saturday, February 25, 2006. Sunday, December 11, 2005.

ஜஜتایســیز-کمیابஜஜtaysiz-nadir

Yarın bugün yeni malzeme yazmak için nasıl unutursunuz. Eğer Vkhsth yok arkadaş sevgili Merhaba. Aghazadeh, ben Marand Mühendisliği lisans Drrastay bu şehirde yaşamış Muhammed Mehdi öğrenci. Qblyl Bilgi ve Proje Geliştirme Vmmary . Ben bu blog ihtiyaçlarınızı sağlayabilir umuyoruz. من آن غریبهء دیروز آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم. در آشنایی امروز مطالب جدیدی می نویسم تا در فراموشی فردا یادم كنید.